torsdag 31 maj 2012

Ett kort inlägg och en viktig samhällsfråga?


Vädret har kommit fram till att det blir bilen imorgon ändå. Regnet är ju ingen fara, men det kändes lite tråkigt med motvind både dit och hem. Det får bli en annan dag istället. Idag gjorde jag däremot 80 armhävningar i en serie igen... och sedan 60 till, jag börjar bli stark nu. Och starkare blir jag när jag äter så god mat som den jag gjorde igår! Steken jag tillagade i ugnen igår blev lagom röd, precis som jag vill ha den.

The Skinny on Obesity episod 7, och även sista avsnittet är nu ute. Hur påverkar socker vårt samhälle? När är det dags att ingripa, så som det gjorts mot alkohol, cigaretter och droger? Intressant avsnitt, och hos vissa personer, kanske till och med kontroversiell.  Vad tycker vi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar