tisdag 10 juli 2012

inspirationsbrist

Som ni kanske har märkt har jag inte varit särskilt aktiv här på bloggen det senaste, men det har jag inte varit ute i verkligheten heller så det har helt enkelt inte funnits något att skriva om. Förra veckan hölls de sista Tae Kwon-Do passen för säsongen och nu är det självträning i ett par veckor innan det drar igång igen. Just nu tar jag det lite lugnt med träningen, någon gång måste man få vila. Men jag tror inte att det blir så långvarigt då det är ett träningsläger redan i augusti, och sedan ett i september och jag tycker inte om att komma otränad till träningsläger. I lördags var jag och flickvännen på Asta Kask i Töreboda, det var ett roligt träningspass! Alldeles svettig efteråt och det är kul att få mosha lite ibland!
I övrigt verkar det inte ha hänt så mycket på LCHF-fronten heller, det har i alla fall varit tyst på kvällspressen nu ett par veckor.
Jag kommer att skriva mer så fort inspirationen infinner sig eller när det händer något intressant helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar