fredag 17 augusti 2012

Hemkomna!

Hemkomna från vår mini-semester! Vi anlände i Malmö i måndags med tåg och navigera oss med hjälp av google maps till vårt hotell. Dagarna som följde var i samma anda ungefär eftersom ingen av oss hade varit där förut. På tisdagen tog vi en dagstur till Köpenhamn också där vi traskade runt i cirka tio timmar. På onsdagen träffade vi en av Carros klasskompisar som tog ut oss till hamnen för att äta glass. Och igår, torsdags, tog vi tåget hemåt. Dagarna har varit fina och skratten många, ett riktigt bra par dagar alltså!
Idag när vi hade kommit upp och jag hade fått i mig kaffe begav jag mig ut för att springa. Det blev en lugn jogg till spåret på 1.5km. I spåret blev det intervaller – 2 minuter snabb löpning följt av 1 minut gång. Jag hann med fyra intervaller innan spåret på 2.5km tog slut. Sedan joggade jag hem såklart hem igen också. Hemma avslutade jag med 100 armhävningar innan det var dags för en omelett frukost.
Imorgon är det dags för årets Black Belt Academy i Skövde. Sveriges Landslagstränare håller i seminariet, och då kan man räkna med att det blir givande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar