fredag 3 augusti 2012

Lite utfyllnad


Den här veckan har hittills varit lugn, men idag ska jag ut och springa en sväng medan Carro pluggar. Får se sen hur lång den blir. Just nu sitter vi och tittar på High School Musical 2 med Carros två småsystrar som vi sitter barnvakt åt ett par timmar nu på förmiddagen. Första dagen den här veckan som jag har kommit upp innan tolv, vilket jag har lite blandade känslor för. Men det är la bra att inte ligga för länge, har hört att blodet ruttnar i en om man gör det.
I måndags var vi i Skövde och bokade tatueringstider till mig och Carro. Det blir en liten dödskalle i armvecket. Dödskallen från Asta Kasks bandlogga för att vara lite mer precis. Ska bli kul

ps. Det blev en 7.5km löptur på 32min26s vilket ger en kilometertid på 4min19s. Helt klart okej! Detta avslutades med 100 armhävningar och plankan på alla håll och kanter, 1.5minut per sida, samt några övningar med hantlar. ds.

2 kommentarer:

  1. Har kollat in din blogg och du är grymt bra och väldigt insiktsfull, så ung och vet redan så mycket, jag är imponerad. Lycka till! Nina Drakfors

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Det betyder mycket att får höra :)

      Radera