söndag 14 oktober 2012

Hässelbyloppet, check!


Idag har jag inte mycket mer att berätta än att hässelbyloppet gick riktigt bra. Sprang de första fem kilometerna på 23m4s och slutade milen på hela 46m28s. Jag hade ju som mål att klara loppet på 45 minuter, men då jag nästan aldrig springer så långt så tycker jag inte att det var så pjåkigt ändå! En kilometer tid på 4m38.8s är jag nöjd med på 10km. Uppladdning? Ja, jag tog ju en burk öl med brorsan kvällen innan, och ett par bounty-karameller, men annars var det bara en redig 3 äggsomelett med ost i, samt en kopp kaffe till frukost.

Nu i veckan går jag kurs, så slipper gå upp okristligt tidigt för att åka till jobbet iallafall, vilket är bra, för annars hade jag varit zombie med tanke på att det blivit sent i säng hela veckan. Känner jag mig rätt kommer det inte bli mycket tidigare ikväll heller ;-)

Bäste bilden! Moster som fotat :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar