lördag 20 oktober 2012

Kursat hela veckan

Den här veckan har jag kursat på jobbet, så nu kan jag allt om Siemens 840D Powerline! Dagarna har vart 09.00 till 16.00 i princip, så det har blivit snabbt hem för att snabbt fixa iväg mig på träningarna och sedan har jag vart för trött för att skriva. Men nu kan jag ta mig lite tid. Det har inte blivit någon mer träning än ordinarie Tae Kwon-Do träning i klubben, men nästa vecka är jag ledig så då kommer jag ha massor av tid att träna på. SM om två veckor ju! Är sjukt taggad just nu, så det känns riktigt bra!
Jag har egentligen inte så mycket att skriva men jag kan ju berätta hur gott jag har ätit i veckan. På grund av att vi har varit på kurs så har vi fått mat på restaurang Mango’s här i Skövde på Siemens räkning, hela veckan! Ätit hur gott som helst, inga problem att be om grönsaker istället för potatis eller vad det nu har varit för tillbehör annars. Det och omeletter har jag levt på i veckan, förutom igår kväll då jag var hemma hos min far som grillade upp de sista karréerna han hade i frysen. Väldigt gott det med!
Och sen är det en tidig halloweenfest ikväll där jag kommer att närvara, blir roligt. Har till och med köpt fin-öl! Två flaskor av favoriten från Belgien: Duvel. Sen blir det väl lite vin och annat gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar