fredag 2 november 2012

Invägning ikväll


Dagen till ära så drar
vi till med en ego-pic ;)

Nu är jag vaken efter fem timmar sömn. Gick hem från jobbet tidigt för att börja ställa om dygnet några timmar så att jag ska kunna sova gott inatt. Dagens vikt är 76.4kg, så det blir en liten frukost och sen något litet innan vi åker upp till Strängnäs och väger in ikväll.
För er som inte märkt det har det kommit upp något spännande i sidfoten här på bloggen. Jag har gått med i Twitter-träsker faktiskt! Får se hur länge jag orkar hålla på med det, men jag kände att jag var tvungen att testa. Namnet BoosabumJimmie var det bästa jag kunde komma på för tillfället, men det låter lite tufft. För er som inte har koll på titlarna i Tae Kwon-Do så är boosabum titeln på någon som har första till tredje svarta bältet. Bra grej för alla er som helt enkelt inte kan få nog utav mig! Kul va? ;) Där kommer det komma upp lite personligare grejer och även lite mer aktuella uppdateringar, som live uppdateringar från tävlingar och liknande så gott det går.
Igår på träningen fick jag sparka loss lite vilket var skönt, sedan avslutade vi med tul. Det började riktigt bra, men jag blev sedan tröttare och stelare i ryggen så idag vilar jag mig i form. Det kanske blir en väldigt kort löptur sen så attt jag kan stretcha ut ordentligt efteråt, vi får se hur tiden räcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar