torsdag 10 januari 2013

En kort uppdatering

Idag blir det bara ett kort inlägg för jag ska försöka komma i säng. Igår somnade jag halv nio, vilket var riktigt välbehövligt kände jag. De andra nätterna den här veckan har det blivit mellan tre och fem timmars sömn, så jag har känt mig lite sliten.
Imorgon jobbar jag bara halvdag eftersom jag ska åka upp till idrottsanläggningen på Bosön för att göra några tester med landslaget. Jag är inte ens i närheten av min toppform, men det förklarade jag i ett annat inlägg häromdagen. Jag har ätit strikt LCHF nu i drygt en vecka sen mina senaste synder om man säger så, och det känns som förbränningen verkligen är i full gång. Det ska bli intressant faktiskt!
Igår läste jag ut Vegomyten strax innan jag däckade i sängen, så den kommer snart upp på litteratursidan. Om två veckor drar mina kurser i näringslära igång, så jag kommer antagligen ha fullt upp med läsning hela våren. Får se om jag tycker att de böckerna är värda att lägga upp där också, eller om de är allt för gammaldags så att säga.
Det kanske kommer en uppdatering på söndag när jag har kommit hem om hur det har gått, men nu är det dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar