torsdag 17 januari 2013

Ett par barnsliga dagar!

Det har vart mycket folk fram och tillbaka i veckan och det har blivit långa kvällar. Det har vart väldigt trevligt, med filmkväll och spelkvällar. Mitt vardagsrum såg verkligen ut som att en sjuåring hade inrett stället, då vi bland annat bytte ut soffbordet mot en luftmadrass och det har legat jordnötter, kortspel och Xbox-grejer hej vilt! Kul att få vara lite barnslig ibland ;)
Men detta har inte gått ut över träningen såklart! Men jag missade dock träningen i måndags, eftersom min mage och rygg kände för att vara riktigt överjävliga. Det började med att jag hade lite känningar i ryggen när jag vaknade som sedan började göra riktigt ont som sedan spred sig till magont och illamående. Det blev rätt mycket bättre av lite knark (värktabletter) så jag gissar på att någon nerv eller något hamnat fel eller i kläm som fick magen att göra uppror. Svårt att veta, kroppen är ju inte helt enkel.
Nu har jag lagat någon sorts kycklingrätt så ska snart en kompis komma så vi kan fortsätta på spelet! Imorgon ska det städas lite till, packas inför flytten som sker om drygt två veckor.
Kul nästan jämt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar